Skip to playerSkip to main content
من النشل إلى الهيروين.. اللواء وليد السيسي يحكي قصة أشهر تاجرة مخدرات: طاردتها 10 سنوات

المزيد من التفاصيل والفيديوهات اشترك في قناتنا علي اليوتيوب وتابعونا على الصفحات الرسميه مواقع التواصل الاجتماعي ↓↓↓↓
الصفحة الرسمية لمصراوي - أول وأكبر بوابة مصرية


تابعوا مصراوي على:
Official website : https://www.masrawy.com
Official Facebook Page : https://www.facebook.com/Masrawy
Official Twitter: https://twitter.com/masrawy

#مصراوي
#وليد_السيسي
#اللواء_وليد_السيسي
#أسئلة_حرجة
#مجدي_الجلاد
#مكافحة_المخدرات
#جهاز_مكافحة_المخدرات
#شرطة_مكافحة_المخدرات
#shorts
#trending
#saudiarabia
#Kuwait

Copyright © All Rights Reserved -Masrawy

Category

🗞
News
Transcript
00:00ايه اطول مطاردة في حياتك المهنية لتاجر؟
00:03احد تقدق ايه تطارده؟
00:06انا طاردت ولاد كاملة
00:08مين كاملة؟
00:09كاملة دي اشهر من اتجر في المخدرات في دير الملاك
00:12دير الملاك
00:13انا عندها اربع بنات
00:15الاربع بنات شغالين هروي
00:16انا طاردتهم اتقد ما يقرب من العشر سنين
00:22عشر سنين؟
00:23حبستهم الاربع
00:24عشر سنين؟
00:26الام والاربع بنات؟
00:27اه
00:28وجوزها بقى وجوز البيت الكبيرة وجوز البيت الوسطانية وجوز كده
00:33يعني العيلة دي
00:34خطهم كلهم رجاء ما اصبت لها؟
00:36اه منتهوا
00:37حتى هي البيت الاخطر ما فيهم
00:39هي ولادها التلاتة واخدين خمسة عشرين سنة
00:42فانا الام والبنت والاحفاد
00:46وهي عيلة في منتهى الفساد يعني مش هزا غلط
00:50كانوا كلهم سغالين في الهروين
00:52اه كان الاول نشالي هنجراني
00:55اه
00:55وصابوا النشل والتاجهوا للهروين
00:57المتاجهوا للهروين طبعا انغمسوا كليتا
01:00عدت عشر سنين تجيب فيهم واحدة واحدة واحدة واحدة
01:04وتاخد ثلاث سنين وتخرج مثلا تاخد ست سنين وتخرج احبسة تاني
01:07اه
01:08حد ما دخلوا في التقبيد
01:09وجبت كاملة دي؟
01:11اه لاي ارحمها ماتت
01:13ماتت في السجن؟
01:13اه ماتت كتبه بردو؟
01:15ايو
01:15طيب
01:18اه اه اه اه اه
01:20ورا واحد كل واحد فيهم قصص انسانية
01:25تجار مخدرات؟
01:27اه
01:27مفيش اه
01:28خلاصة ايه قصصة انسانية يعني
01:31اعني بانت كاملة دي كتا تقولك يعني اردينيك باشا اشتغل في الدعرة
01:34اقول لا لا طبعا ما اردنيش اشتغل في الهروين. ده بتقول لا ايه دي.
01:39ادي مفهوم عائلة اتجرت في الهروين سنين طويل. انت باش اردك. وبتكلم
01:45منتها جدية مش بتصخر يعني اقل من انها تصخر في الحوارية. انت
01:50اردك اقول ايه دي. وبجدية تمام. انت اردك ما اشتغل في الدعرة اقول
01:54لا لا طبعا. اشتغل في الهروين. اعت عصر سين اتطردهم. او. ان هم
02:01كانوا سيئين جدا جدا كل ما تروح كل ما يطلع لك نموذك لشاب اتحطمت
02:08حياته يطلع في الاخر عند العال دي. انا اصل انا بروح لفلان امه فلقان
02:13اليوم اسامي شهر. امه فارحه امه كريمه كده يعني. اصلا بروح لامه فارحه
02:18وتحبس تروح كل امه كريم وما تحبس روح تل امه وما روح تل ابوه كده.
02:22فبقيت وبعدين بقى المرج عن شمس المطرية سلام جسر السويس حدايق
02:28الاوبة دي للملاك فيصل كل دي شواء انا كل دي شواء احنا
02:31استهدفناه. وكان اما زابط من عندي يزبط حد فيهم يجيلي على فكر
02:36افنم انا زبطت بنت كاملة فلان اقول له هي خرجت يقول له اه ده
02:40خرجت من كم شهر واشتغلت وانا جبتها بكازا مبروك الف مبروك يعني
02:43هم عارفين حتى ان انا مسؤول عنهم. مم. يعني لما زابط تاني يتعطر في
02:47حد فيهم ويزبطوا يجي يدينا انا التمام. تمام اميرا. اميرا اتحبس
02:52اقول له الف ده اميرا هي خرجت في السجن يقول له اه ده خرجت كده
02:56واحنا عملنا وسوينا. اقول له طب الف مورياني كده اشوفها ايه اميرا
02:59مين بارة تقول له ام فرح محبوسة ام كريم محبوسة ام ماتت في السجن
03:03طب يا بنت. واخدين عليك كده واخدين. لا لا ده حبيبي. حبيبي. اه لا لا
03:07حبيبي دول حبيبي حبيبي. واتحكوا عادي ومخرجوا من السجن. ولو في زبط في
03:11السجن بنكلموا على معنوع بتاعي لها على فكرة يا باش ام فرح انا
03:14بتسلم عليك اقول له الله بلغها سلام. واخدالها ست سنين عشر
03:18سنين. علاقة فيها قط وفار وانت عمل تغلب تغلب تغلب وهم مش
03:23عاردين يبطلوا. طب ما خلط. مش حد فيهم بيبطل. لا لا. ام. انا بقول
03:28لحضرتك اهو مش شغل في الدعارة. مستنكرة يعني. مستنكرة. يعني يا
03:32دعارة يا هلوين. مفيش ده مساح السلم حتى. يعني مساح السلم وخديك
03:35متى انتو لدوم الجنيف المسحة. حتى هتاكل وتشغل. ايا هاد. ايا هاد. افتاح
03:38كوسك. لا لا لا. هم مخدين على الفروس الكتير. بزبط. الفروس
03:42الكتير والسهلة. والازلال هم بيحبوا اوي يزلوا العالة المدمنين.
03:47المدمنين. اه اه اوي. كانوا بيعشاقوا خصوصا البيت الكبيرة
03:50دي. كانوا بيعشاقوا بيتفننوا في اللي هم يسيبوا العالة تلوى كده
03:54للحد يقول لها كده. تقول لها العالة بتموت في الشارع. تقول لها
03:57اصبر عليه شوية. ايه? اه والله. انا فاكر كويس. العالة اللي
04:03بياخده الهروين. فجات معادة جرعة. اه. البيت دي اللي بقول لها.
04:07هي المصدر. اه طبعا. تقول لها العالة بيموت. اه تقول لها
04:11بيموت العالة بتموت. اه بقعت لحنك تقول لها صبر عليم شوية.
04:14تنزل تحس ان انت في فيلم خيال علمي. ان العالة بتمريلها بقى
04:20والنبي عشان خاطر. طب بسرعة انا بموت وشعر في اه تلتمية جنيه
04:24قبل ما تفتحي بقى. كده. كده. طخ طخ طخ طخ طخ خمسين ستين
04:29ورقة. وتختفي. تركب مترو الانفاق تروح نازلة من ناحية وتروح
04:33معدية الناحية التانية تبس لقى نفسك انت جاهز بالكمينة هتوزبط
04:35انها تروح يا معدية السلم العلوي. لو عايل وشه ما عجبهاش بس
04:39تروح رامي على الحاجة على المترو وفضي. ما عادت. اخدوا الشغل جامد قوي.
Be the first to comment
Add your comment

Recommended